Aircall

Integratie

Aircall maakt het teams van alle groottes mogelijk om telefoongesprekken over heel de wereld te voeren. Binnen minuten zet je jouw call center op met krachtige analytics tools om al je activiteit te beheren en te analyseren. Aircall integreert al jouw business tools en workflows door krachtige en doeltreffende koppelingen.

Voeg nu uitgebreide telefoonmogelijkheden toe aan je OTYS software met de Aircall integratie. Krijg toegang tot kandidaat informatie vanuit een Aircall telefoongesprek en volg geautomatiseerd al je telefoon activiteit in OTYS. Opnames, notities, duur van het gesprek en deelnemer: verlies nooit meer je klant en kandidaat uit het oog.

De voordelen van Aircall & OTYS

Klik om te bellen
Met de OTYS & Aircall integratie kan je telefoongesprekken heel makkelijk starten vanuit je OTYS systeem. Gewoon met één klik. Voorkom het switchen tussen systemen en verhoog de productiviteit van je team met snelle belletjes.

Automatisch in Sync met OTYS
Elk telefoontje dat je pleegt, wordt gelogged in OTYS. Opnames, notities, labels en andere informatie worden automatisch opgeslagen in het kandidatendossier. Samenwerken met een team was nog nooit zo makkelijk.

Kandidaat informatie direct in Aircall
Voor zowel inkomende als uitgaande gesprekken wordt de kandidaat informatie en de link naar hun profiel getoond in Aircall. Zo weet jij precies met wie jij aan ’t bellen bent en kan je gemakkelijk doorklikken naar de relevante informatie.

Krachtige callcenter functies
Profiteer van Aircall’s call center mogelijkheden. Krijg gedetailleerd inzicht in alle telefoongesprekken, wijs een gesprek toe aan andere collega’s en teams, creëer geavanceerde regels en workflows, en volg al je telefoon activiteiten real-time met een live feed.

Op afstand én op kantoor
Door de Aircall desktop en mobiele apps kan je je werktelefoon ten alle tijden overal gebruiken. Aircall is 100% cloud-based, waardoor jij en je team nog flexibeler kunnen werken.

Partner worden?