Let's get in touch

Let's get in touch

Een mooie samenwerking Matchpartner, Getnoticed & OTYS

Het is altijd lastig om drie partijen op elkaar aan te laten sluiten, maar OTYS gaat natuurlijk geen uitdaging uit de weg! Wij hebben deze uitdaging dan ook met beide handen aangepakt en hebben een ideaal product opgeleverd voor onze klant Matchpartner. Een website gedesigned door Getnoticed, die gekoppeld is met het OTYS systeem. 

Vacatures zorg

Services

  • Webdesign
  • Webdevelopment
  • Analytics
  • Branding

De samenwerking

Omdat Getnoticed gespecialiseerd is in recruitment marketing begrijpen ze precies wat een bureau als Matchpartner nodig heeft om de kop boven het maaiveld uit te steken. Daarnaast zijn ze bekend met OTYS als ATS (en CMS). Hierdoor was er vertrouwen in het design en dit zorgde er tevens voor dat de techniek goed zou aansluiten. ‘’De samenwerking was erop gericht om Matchpartner het beste resultaat te geven. Met dit in het achterhoofd, hebben de experts van OTYS en wij goede en scherpe discussies gehad. Naast het kwalitatieve werk pasten we als collega's bij elkaar, met in het vizier: nuchter, resultaat gedreven en dol op het werk dat we mochten doen’’ vertelt Dirk. 

Tevens is er van tevoren een goed plan van aanpak gemaakt, een routekaart naar de nieuwe site van wireframe tot de lancering van de website. ‘’Onze verwachtingen waren een soepel lopend traject met genoeg ruimte voor onze wensen met als eindresultaat een aansprekende, gebruiksvriendelijke website. Dat is geheel uitgekomen’’ aldus Leon. 
 

Wij zijn dik tevreden over de samenwerking. Het is altijd lastig drie partijen op elkaar aan te laten sluiten, maar het ontwerptraject vanuit Getnoticed was zeer helder. Vervolgens hebben zowel OTYS als Getnoticed ons ontlast door onderling overleg te voeren en een technisch document op te stellen. Matchpartner werd als klant in alle stadia uitstekend betrokken.

 Leon Brouwers, Matchpartner

Het doel

Matchpartner wilde graag de website verbeteren op het gebied van gebruiksvriendelijkheid. ‘’Daarnaast zochten we ook naar een aansprekend design waarin er voldoende ruimte is om ons verhaal te vertellen en de connectie met kandidaten aan te gaan. Geen standaard website, maar uniek en persoonlijk. Daarnaast moest de website technisch goed aansluiten op ons ATS systeem’’ vertelt Leon Brouwers, directeur van Matchpartner. 

Getnoticed sloot perfect aan in deze opdracht om de website te designen naar de wens van de klant. Getnoticed is al sinds 2009 het Digital Recruitment Agency van Nederland. In totaal hebben ze 400+ recruitment, vacature en werken-bij websites gemaakt. Ze helpen hun klanten met twee dingen: bereik en conversie. ‘’Onze online recruitment marketeers maken, raken en activeren de doelgroep die je nodig hebt. Onze webbouwers creëren de ultieme werken-bij website of recruitment site om je doelgroep te laten reageren’’ aldus Dirk Driessen van Getnoticed. 
 

Vacature zoekresultaten
Over Matchpartner
Onze specialismen
Contactgegevens Matchpartner
Kandidaten login

We are live!

Na een livegang die erg soepel verliep, staat de website nu helemaal live. ‘’De reacties waren zeer positief, zowel intern als van kandidaten’’ vertelt Leon. De website is geïntegreerd met Google for Jobs, zodat er nog meer (gratis) bezoekers naar de website toestromen. Daarnaast was de page builder (het eenvoudig aanpassen van pagina’s) gewenst. En dit alles binnen de afgesproken deadline met de beide partijen. Hoe gaaf is dat!?

Een tip van Leon Brouwers over het (laten) bouwen van een nieuwe website: ‘’Stel heldere doelen, en denk goed na over de technische inrichting en de koppelingen die daar bij horen. Bedenk goed wat jouw merk uniek maakt en hoe je dat naar voren wilt laten komen in de look & feel.’’
 

Het resultaat

De vraag van Matchpartner was dat ze een next level recruitment website nodig hadden. Getnoticed en OTYS hebben aan deze vraag voldaan en zijn erg tevreden met de samenwerking. Een prachtige website die gericht is op de candidate experience. Het was een leuke, maar ook uitdagende samenwerking en het resultaat mag er zeker wezen!  

  1. Een ruime verdubbeling van het aantal conversies (sollicitaties en inschrijvingen) 
  2. Gebruikers blijven gemiddeld 15% langer op de website rondbladeren.

Bekijk de website

CasesWellicht ook interessant...

Bekijk
Career site

ICT Career

Bekijk
OTYS systeem

De Haagse Scholen

Plan een gesprek of (online) demo

0
Hi there!Heb je 1 minuut?

Welkom op onze vernieuwde website! We zijn benieuwd wat jij er van vindt. Geef snel je rating.

Alvast bedankt!

Geef je rating