OTYS support

Wij willen graag dat klanten zoveel mogelijk uit onze software halen om het recruitmentproces en alles wat daarbij komt kijken zo goed mogelijk te laten verlopen. Daarom verlenen wij uiteenlopende ondersteuningsmogelijkheden als onderdeel van ons licentieproduct. Zie de mogelijkheden hieronder! Kijk ook even op het OTYS Youtube-kanaal voor tutorials en filmpjes over de nieuwste features in de software of bekijk hier alle handleidingen van het OTYS systeem.

Werkt je systeem niet zoals gebruikelijk? Het kan zijn dat je niet de enige bent met dit probleem. In onze LinkedIn Community houden we je op de hoogte als er een algemene storing is.

 

 

Support ticketMaak een ticket

Op het moment dat je een technisch probleem ervaart kun je als key-user een ticket inschieten. Het ticket wordt dan zo snel mogelijk door onze supportdesk opgepakt en je wordt op de hoogte gehouden van de status.

StoringslijnStoring of urgente bug?

Ben je een key-user en loop je tegen een storing of een urgente bug aan in OTYS?

  • In deze gevallen kun je via de storingslijn ons bereiken via 0900 666 666 9.
  • Bel je vanuit België? Bel dan met
    +32 3 808 18 99.
  • Vanuit andere landen kun je bellen naar:
    +31 318 584 918.

 

Your!T BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.