En profiteer van
Terug naar het overzicht

Klant aan het woord: het belang van een key user in uw organisatie

Categorieën: Nieuws OTYS Vakkennis

Als u met OTYS werkt dan heeft u zonder twijfel gehoord van het onderscheid tussen de OTYS user en de key user. Beide type gebruiker hebben verschillende rechten in het systeem en er is een duidelijk verschil in kennisniveau over het OTYS-systeem. De rol en het belang van een key user is het beste te beschrijven vanuit klantperspectief in plaats van dat wij u hiervan proberen te overtuigen. Via onderstaande button leest u de gastblog van Stefan Guezen, key user van Chain Technical Professionals.

Het belang van een key user

Recente artikelen
op8-7-2019 14:42
199 bekeken | 0 reacties
op4-7-2019 12:40
208 bekeken | 0 reacties
op21-6-2019 17:00
501 bekeken | 0 reacties
Auteur
Martijn van Ingen
Publicatiedatum
30-06-2017
Reads
1702
Comments: No comments
Share:
Op de hoogte blijven van al ons nieuws?

Schrijf u dan in voor onze OTYS Update. U ontvangt dan regelmatig een e-mail met het laatste recruitment nieuws, product releases en tips & tricks.

Houd me op de hoogte

Copyright 2019 © OTYS Recruiting Technology   |  Disclaimer   |  Algemene Voorwaarden   |  Sitemap
Keep in touch
Youtube
Twitter
Facebook
LinkedIn

Benieuwd hoe OTYS Go! jou kan helpen?

Plan een gesprek of demo

NEEM CONTACT MET ONS OPSTEL UW VRAAG
Consultant

Goedendag!

Om je beter te kunnen helpen zou het fijn zijn alvast wat meer over je te weten te komen.

Bedankt

Bedankt voor de informatie, we nemen snel contact met u op.
Your!T BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.