Let's get in touch

Let's get in touch

Nieuws, OTYS, Vakkennis

Klant aan het woord: het belang van een key user in uw organisatie

  • 2301 bekeken
  • 30-6-2017 14:30
Martijn van Ingen
Geschreven door
Martijn van Ingen

Als u met OTYS werkt dan heeft u zonder twijfel gehoord van het onderscheid tussen de OTYS user en de key user. Beide type gebruiker hebben verschillende rechten in het systeem en er is een duidelijk verschil in kennisniveau over het OTYS-systeem. De rol en het belang van een key user is het beste te beschrijven vanuit klantperspectief in plaats van dat wij u hiervan proberen te overtuigen. Via onderstaande button leest u de gastblog van Stefan Guezen, key user van Chain Technical Professionals.

Het belang van een key user

Ons nieuwsBlijf op de hoogte

Schrijf u dan in voor onze OTYS Update. U ontvangt dan regelmatig een e-mail met het laatste recruitment nieuws, product releases en tips & tricks.

Houd me op de hoogte

0
Hi there!Heb je 1 minuut?

Welkom op onze vernieuwde website! We zijn benieuwd wat jij er van vindt. Geef snel je rating.

Alvast bedankt!

Geef je rating

Your!T BV gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.